JURA 13384 blauw, rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de JURA 13384 blauw, rvs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

joepert 14-03-2009
Geschreven voor: JURA 13384 blauw, rvs

Ik sluit mij aan bij de andere positieve beoordelingen. Voor twee koffiedrinkers (één zwart, één cappucino) is dit een prima apparaat. Er is inderdaad wel vaak iets te doen (afvalbak legen, water bijvullen etc.) maar dat zijn betrekkelijk eenvoudige handelingen.

Zodra je met melk gaat werken wordt koffiezetten bewerkelijk, tenzij je er een wolkje Nutroma doorheen doet, maar ja, dat is toch een volstrekt andere orde. Het dagelijks doorspoelen van het melkschuimertje is wat mij betreft dus geen probleem. Dagelijks het speciale-alleen-maar-bij-jura-verkrijgbare-schoonmaakgoedje gebruiken doen wij niet (om de zoveel dagen). Het is sowiezo wel handig als de machine in de buurt van de kraan staat.

Qua smaak bevalt het mij prima en wat ik ideaal vind is de mogelijkheid om er ook gemalen koffie in te doen. Zo drink ik 's-avonds lekker decaf-koffie en kan ik toch nog lekker slapen. Bij Simon Lévelt kun je kiezen uit drie verschillende smaken décaf, dus wat dat betreft ook niet echt een beperking.